آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي"/>
loading...
گـــــــــــــــــــــــــــــــــبـــــــرســـــــــرا
آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي" border="0">

 

 

عزیزم منو ببخش که 

 

تورو ساده جا گذاشتم

 

خاطرات عشقمونو 

 

ساده زیر پا گذاشتم

 

دست من نبود عزیزم 

 

قسمت لعنتی من

 

دستاتو ازم گرفت و 

 

نداد هیج فرصتی به من

 

اونی جا تو گرفته 

 

توی قلب من عزیزم

 

نمیدونه که چقد من

 

از غم دوریت مریضم 

 

اما مجبورم بخندم 

 

تا ندونه چی کشیدم

 

تو بدون یه تار موتو 

 

به همه دنیا نمیدم

 

من ازت بدی ندیدم

 

اما به تو بدی کردم

 

تو وفا دار بودی اما 

 

من یکم نامردی کردم

 

کاش میمردم و نبودم 

 

تا که این روزو ببینم

 

کاش میشد فقط یه لحظه 

 

دیگه پیش تو بشینم

 

اما حیف دیگه گذشت و

 

فرصتی نیست واسه برگشت

 

من خیانت کردم و تو 

 

خیس شد چشمای تو از اشک

 

قربون چشمای نازت

 

اشک نریز گریم میگیره

 

حالا که میخایم جدا شیم

 

بد جوری دلم میگیره 

 

خدا حافظ تا همیشه

 

من میرم تو بدون اما 

 

دل ازت جدا نمیشه

برچسب ها دل / عاشقی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
slm azizanam welcome .enja man shomast
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي" alt="زندگی" title="زندگی" width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">زندگی
    چهارشنبه 13 دی 1391
    آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي" alt="غم هایم بس کو" title="غم هایم بس کو" width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">غم هایم بس کو
    چهارشنبه 13 دی 1391
    نظرسنجی
    وبلاگم چه جوریه ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 130
  • بازدید ماه : 125
  • بازدید سال : 1,903
  • بازدید کلی : 39,245
  • کدهای اختصاصی

    gapersara.r98.ir

    گــــ --ــ-ر

    :آدرس سایت فیلتر شده
    :نوع فیلتر

    دفترنقاشی
    کد نقاشی با ماوس
    بهتربن وبلاگ پبر
    تبلیغات شما
    سایت خاطره ها
    تبلیغات شما
    تبلیغات شما