h927_1963e_d3f7.jpg"/>
loading...
گـــــــــــــــــــــــــــــــــبـــــــرســـــــــرا
h927_1963e_d3f7.jpg" border="0">

سخته مزاحمت نشم،نمی دونم چی کار کنم

 

 

نه،نمی شم،اما می خوام از خودمم فرار کنم

 

 

 

دلم می خواد برم یه جا که دیگه امین نباشه

 

تمام دنیا رو برم فکر می کنم جا نباشه

 

تو همه ی وجودمی،هر جا برم میای پیشم

 

ولی بهت قول دادم و دیگه مزاحم نمیشم

 

 

 

من نمیرم یادت باشه تو اونی هستی که میره

 

منم یه جور مزاحمم که کلی پیشت می میره

 

مزاحمی که ردشو تمام آدما دارن

 

نیازی نیس شمارشو به ذهن دستگاه بسپارن

 

 

 

 

مزاحم خیلی روزا چه تو طلوع،چه تو غروب

 

 

مزاحم روزای تلخ،مزاحم روزای خوب

 

نه اینکه بار آخره،مزاحمت طولانی شد

 

 

 

 

اخماتو وا کن تا برم،باز که هوات طوفانی شد

 

 

الان تمومش می کنم،امون نمیدم تا بگی

 

خوبیش اینه با هم می گیم،مزاحم همیشگی

 

 

 

تازه همونم که می خوای،بدون زنگ و صحبتی

 

این آخرین حرف منه،دلم خوشه که راحتی

 

مزاحم همیشگیت…….تاریخ خرداد میزنه

 

اما زمان هیچه براش،فقط داره داد میزنه

 

 

 

 

داد میزنه آی آدما،مسافرای زندگی

 

 

از این به بعد به من بگید،مزاحم همیشگی

 

 

 

یه بار بذار حرف بزنم،دیگه نه حرف سفره

 

 

نه حرف تیر تو قلب یه دیوونه ی در به دره

 

 

 

نه صحبت پرسیدن لحظه و روز و حالته

 

نه قصه ی عاشقیه،نه پاسخ سوالته

 

نه اشکی ریختم لا به لاش،نه پر ش از عطر یاس 

 

نه توش غرور پیدا میشه،نه اعتماد،نه التماس

 

 

 

همیشه از نخواستنت،تو رویاهام می ترسیدم

 

 

بعد خودمو گول می زدم،به ترسیدن می خندیدم

 

ترسه ولی قایم میشد،شب می اومد مثل لولو

 

واسه همین گاهی بهت،فقط می گفتم تو بگو

 

 

 

 

نگفتی و گذاشتمش پای غمای خستگی

 

 

فهمیدم اشتباه بوده،اینم یه جور دیوونگی

 

خیال نکن این که می گم شکایته،رنگ گِلَس

 

قبول ندارم اخم تو مال نبود حوصلس

 

 

 

دیگه مزاحم نمی شم خیالت آسوده باشه

 

سهم من از آتیش بذار فقط یه کم دوده باشه

 

 

خوب می دونم تو این روزها تحملم کردی،آره؟

 

چشمات روشون نشد بگن امین تو رو دوس نداره؟

برچسب ها دل ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
slm azizanam welcome .enja man shomast
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي" alt="زندگی" title="زندگی" width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">زندگی
    چهارشنبه 13 دی 1391
    آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي" alt="غم هایم بس کو" title="غم هایم بس کو" width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">غم هایم بس کو
    چهارشنبه 13 دی 1391
    نظرسنجی
    وبلاگم چه جوریه ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 116
  • بازدید ماه : 111
  • بازدید سال : 1,889
  • بازدید کلی : 39,231
  • کدهای اختصاصی

    gapersara.r98.ir

    گــــ --ــ-ر

    :آدرس سایت فیلتر شده
    :نوع فیلتر

    دفترنقاشی
    کد نقاشی با ماوس
    بهتربن وبلاگ پبر
    تبلیغات شما
    سایت خاطره ها
    تبلیغات شما
    تبلیغات شما